Linggo, Pebrero 14, 2010

Generic


Väittäisin ettei paljoa ole tapahtunut
En päässyt Genies-joukkueeseen kun niillä oli ennestään jo päällisiä.
Yläpuolella mun Silver Surfer-paita ( AWESOME TUULETUS)
ja nokia 9230:n takakuori (aika deco-den ystävällinen kun tulee jo valmiiksi monet vaihtokuoret joita tuunailla)
Tykkään treenaa ja vatsalihakset on pumpattuna aina vähintään naurulla.
Tänään oon piirtäny pegasi-logo ehdotuksia - tai siis printti ideoita, joukkue vaatteet on aina nam!


Eilen päivällä käytiin naadden kanssa avaamassa Tiikerin vuotta ja ostin sille teepannun koneeni korjaamisesta.
Illalla kiukuttelin kuin pikkulapsi kun Hra. Puhisin ei voinutkaan olla heti silloin kuin oletin - niin naismaista ja lapsellista minulta.. En vain voinut kestää sitä että minun iloani kuluu kaljatuopin äärellä! Osasin laskea minuutteja aamu-lähtöönsä olettaen hänen menevän sillä niin järjettömällä säännöllisellä aamubussilla!
Ajattelin olla möreä, tuittupää, sen sijaan olin kuin piri-puudeli kun hän saapui ovelleni! Ja aikakin kului odotaessa katsomalla nauraen TBBT:lle!
Sitten me vaan pussailtiin, ja kerrankin kun piti jatkaa Ergo Proxyn katsomista - me jäätiin sängylle juttelemaan moneksi tunniksi! Kello oli kuusi aamulla kun ajattelin nukkumisen olevan paikoillaan.
En huomannut asuntoni öistä lämpötilan laskua.
"Enkö mä ole tarpeeksi komea", kuin kiivin palaset oisivat tanssineet suussani tajusin että olen ihan hulluna tähän rillipäähän!
Tuntui niin oikealta.
Aamulla en halunnut teeskennellä edes nukkuvaa, katoin rohkeasti kun hän meni ovesta.
Nakuna on vain liian kylmä seistä, ollemmehan sentään suomessa - kukaan täällä seiso alasti.

Olen saanut uteliaisuudesta kiinni ja asioiden ihmettely on niin ihanaa!



1 komento:

Hindi-nagpakilala ayon kay ...

Ootpa hirmu hirmu söpö ja tuo puhelin!!!! <3 Ihanaa ystävän päivää Niki-chan<3
By: Sini