Huwebes, Agosto 20, 2009

Lystiä ei ainakaan mikrosta

Koulu alkanu kivasti, tuntuu ihan siltä kun olisi menny ekaa kertaa sinne jännitti ja kaikkea.
Tänään ois kuvis kolmosta ja terveystieto kolmosta :P
Samuli oli leikannu hiukset - olin siellä parvella ja mietin tuleeko se enään kouluun tai miltä se näyttää. Sit se oli silleen "Moi". Se tykkää hanoi rocksista, mä tykkään vaan kahesta niiden biisistä.
Eilen oli tosi kesäinen päivä ja inhotti hypärit, hypärit on hyvii talvel.
Kävin ostaa sen bongin Naalille, jos ois joskus surku pitää mennä vaan Steissin Cyberiin kikattelee Annan ja Katrin kanssa ^^

Rowina sai eilen raudat - vitsi tuntuu jotenki vanhalta sanoa että "Kun minä olin nuori ni ne oli kyllä kirjaimellisesti raudat!" ne on söpöt! Oon oikeastaan kateellinen!
Sit värjättiin sen hiukset, niistä tuli tumman punaset ^^

Sit hipsuloin skeneklubille, mua ujostuttaa siel simulisti - mut ei midist, ehkä hyväkskäytän sitä silleen et tykkään olla ihmisten lähettyvillä.

Jotenki sikke aikasin minä ja naali mentiin sit ostaa mättöö - joo tehtiin ite mättööö! IHAN ITE!
tai tää oli kyl kolmas ruoka mis on pekonii :----DDD no mutta se on vähänkö "salee hyvää"-juttu.
Katottiin Planet terror, vaik se oli vähän plööh must se oli kiva. Zombaus ja hottius - sanois bang bang bang!<3

Mun sänky kotona on varmaan pölyinen kun siinä ei oo nyt paljoo nukuttu...

1 komento:

Hindi-nagpakilala ayon kay ...

hahaa! Jos jokin tekee ruoasta hyvää niin se on kyllä PEKONI!!! Meki katottiin tuo planet terror joskus kuukausi takaperin ja oli kyllä Yees! Milloin ihana mansikkaleivos kerkeäisi nähdä?