Martes, Agosto 11, 2009

CSS Sucks, I'll be RUDE

Työpäivä oli vähän buaaaa....(kirjotan nyt suomeks koska mun pitää harjotella)
Ekan kerran on vähän morkkis jutuista, koska niistä tehään niin ällömeheviä - koska oon tyttö.
Paskaa ja marjoja.
Ihastumiskiintiö vuotaa taas, ja tietoisesti aika väärään paikkaan koska se on aika turhaa koska se tyyppi on niin "aikuinen". Mä ihkutan liikaa ja se on silleen, öh oot kiva *on lisää aikuinen*.
Kai tää menee ohi... (flashback Shawn joka oli kans ihan aikuinen, vaikka se halus mun muuttavan sen luo ja blöärgh)
Sit mua vähän närästää kun on sellasia ihmisiä jotka on et "oon sun frendi eiku mä vaan halusin..."
Saaks repii ihmisii. Mä en tajuu. Kaikki tää aikuisuus on vähän surkuhupaisaa kun oikeesti mietin samaan aikaa ku joku puhuu suhteista "miten pingviini voi syyä maahan tippuneen kalan jos se lämmittää poikastaan..."

Onneks Sannalla oli nimipäivä sitten se syötätti meille duunis pullaa<3 Onneks Antti oli Flamesissa ja hypisteltiin mun napaa ( samal ku se hypisteli omaansa :DD wtf näkyjä.jpg) ja mietittiin että anti-eyebrowssa on sokeutumis mahollisuus.

Pitäis lakkaa kirjottamasta nimillä, pitäis lakkaamasta tykkää liikaa asioista - niinku banaaneista ja suorista niskoista. Kelailen että tätä lukee irc-galleriasta tutut j-ernut - niin kiva tietää et rivei paistelee #suomiscenelle vaikkei mulla oo ees lupaa joinaa *oon pikkasen katkera*
Ommattu niille:
Ei menty Reedin kans Areenalle pussaileen - me syötiin pizzaa ( se söi, mä lähinnä sammuilin) JA
Kakka on ihan kiva
Mun kaikki muutki kaverit syö pizzaa ja on ihan kivoja
- et Jenni ei saa nyt mitään seksitarinoita :< ..vaikka Jenni onki kiva

Piirit on kauheen pienet voitaisko tajuu et ollaan vähänkö perhe ( tai mä kelaan ) jotain sanaa sukurutsaus.. su ruts

Walang komento: