Sabado, Agosto 15, 2009

Lempieläimiä

again in finnish.
Hmm luin just rajatilasta. Se vois olla se uus. Ei mulla koskaan ole ollut mitään kunnon diagnoosia - tai ainakaan sellaista mitä tahdon uskoa.
Aika hyvän diagnoosin saisivat just mun viimeisimmästä viikosta.
Mukavuuden haluinen tyyppi tuo.
[13:53:21] <@bze> muutenki tää 'neko' vaikuttaa vähä siltä et
sillä ei oo kaikki inkkarit kanootis

On ollu töitä, palkkakin nousi ja muuten oon ottanu ihan rennosti.
Cheerleadingin suhteen uusi joukkue löytyy kirjoitusten jälkeen.

[13:49:37] <@sauli_> näin eilen nekon ja kakan romanttisella
päivällisellä

Antin kanssa ollaan henggailtu, ja aika ala-aste meininki ku #suomiscenellä jatkaa tota juttuu :D
Ihan kiva tutustuu uusiin ihmisiin jotka ei välttis aja ja kannusta mua rappioon vaan esim kysy multa mihin kouluun mä aion hakea.
emt. must se oli vaan et "mitä....wow... jotain kiinnostaa korkeakoulututkinnot :oooooo mun vielä..."

Marin synttärit on kohta, sen jutut saa muhunki uutta energiaa! Siitä tulee viel iso juttu joku päivää :o Ajattelin kans tehdä/laittaa jotain hienoa päälle pantavaa sinne :3

Tää viikko on ollu ihana, simppelisti, shoppailin mutta vaan pikkasen ja sitten köllöttelin Kulosaaressa juomassa vadelma kivennäisvesiä jotka kuplii ja tuoksuttelin.
Katoin kun suoraniskainen ihminen hymyilee unissaan kun sitä hypistelee.
Autopilot?

Ihmiset saa kelaa että tää on joku ihmisjuttu mut tää on ehkä enempi sellanen hyvänolonjuttu.

Walang komento: