Miyerkules, Setyembre 17, 2008

Liian kuuma talvelle, liian kylmä loppu kesäksi

En ole varmaan ainoa jonka mielestä Viktor & Rolfin s/t 2008 mallisto on pakko saada.
Niin paljon kun janoan noita NO!-asusteita, mekkoja, takkeja ja kenkiä - saa toi mut ajattelemaan toooosi paljon mun kehoani. Laihduttamalla miljoona kiloa ei saa kyl tollasia pitkiä sääriä et sori mulle :<

Must asioiden tekeminen väärin on tosi harvoin millään tavalla positiivista, mutta tänään koulussa ommeltuani asioita ihan päin mäntyä siitä tulikin ihan kiva :) Jakusta voin laittaa kuvia sitten vasta kun se on valmis.
Huomiset esitelmät jännittää mua ihan sumuna et mun tekis mieli melkein itkee. Tossa kun purkasin jo turhia adrenaliinejä oon ihan varma et pyörryn sinne - en oo kyl eläessäni ikinä pyörtyny.

Häiritsee tällänen rahattomuus. En päässy baarinkaan tänään -eipä se oikeastaan haittaa kun ohan tänään vasta keskiviikko. Mut Luumis ja Aleksi ois ollu siel, noh oisin halunnu nähä Luumista. Haluun olla useammin mun kavereiden kanssa :<
Pitäis keksiä jotain erittäin mielekästä tekemistä, niinkuin lenkkeily mut pelkään kuollaakseni liikkua tuolla pimeällä. Huh olen nössö.
Viikonloppuna töitä, pe ja la, mutta onneksi Tiina oli niin kultainen ja vaihto minut aamuun jotta pääsen aikaisemmin viikonlopun viettoon ^____^
Kiinnostaisi lähteä Sinin kanssa, voisi vaikka tutustua myös siihen Mosekseen :P
Pitää vähän budjetoida.. (Didi on pois budjetista koska rokotutan sen samalla Chen kanssa) mutta siinä ois parit matkat, paidat ja koulukirjat viel... heh.. niinku..heh pois palkasta heti kättelyssä.

Oma-asunnottomuus häiritsee kans x___x sais tulla jo se asunto, äiti neuvoi unohtamaan koko asian niin kyllä se kuullemma tupsahtaa sieltä.

Walang komento: