Huwebes, Setyembre 04, 2008

Kevyempi olo

Eilen koulussa tajusin kuinka täynnä syksyni yhtäkkiä on. Ja kuinka karu fakta se on, etten voi elää ilman kalenteria.
Streamit jäävät töiden vuoksi väliin,
Altpartyille pitäisi saada puku valmiiksi, myös Tuuren yo-juliin pitäisi saada mekko (sen tilanne selviää kunhan äiti tuo ne kankaat).
ja ennen sitä on parit reissut Jyväskylään.
Ja marraskuussa olen menossa työssä-oppimaan Limbolle.
Hävettää myöntää että laitan kalenteriin kavereitanakin, mutta vain sen takia että varmasti suon heille koko aikani.
Minua ei stressannut kunnes tajusin että en voi jättää 11 lukiokurssia Jyväskylä vuodelleni!
Sitten painoi Cyberishopin vaatteiden teknisten piirrustusten tekeminen päälle - jolla on deadline.
Päätin kuitenkin eilen viettää iltaa Sinin ja sen 11viikkoisten kissanpentujen, Kahvin ja Maidon kanssa. Otettiin vähän kuoharii ja Markon tukka on kyl uskomaton! Marko ei tykänny meidän baari-reissu ideasta, tai se silleen hiljaa myhäili sille :D
Sinin kanssa on aina niin sopiva olla, lötkötään ja yhtäkkiä kummatki haluavat maailmalle, oltais täydellinen reissauspari! Mulla on matka-, kissa-, JKL-kuume..

Tänä aamuna en mennyt kouluun, tuntui siltä kuin minulla olisi ollut kuumetta ja sellainen myrkytystila. Join isosta lasista kahvia ja selailin dyykkaamani hesarit läpi. Luen vain mielenkiintoiset, leikkaan parhaat. Otin ihan iisisti ja päätin aloittaa kaikki hommat rauhallisella mielellä.
Siivosin, sain itseni Helsingin Aikuislukioon (tänään haen kansliasta ilmoittautumis paperit, ja eli Jyväskylään jää 8 kurssia) ja alotin mittausurakkani mustan vaatevuoren kanssa - kyllä nämä tästä purkautuu.

Klo 15 Lähden ostamaan korvakoruja, katsomaan puhelimia, käymässä kansliassa ja ruokakaupssa (kaikki nämä vielä Helsingistä, mutta onneksi kaikki keskustassa)- Koska huomenna pidän neljän hengen illanistujaiset jonne aion tehdä jotain suomalaistakoti ruokaa.

Olen ruvennut miettimään vielä tarkemmin Jyväskylään muuttoa. Taidan olla 4.tasolla ja sitä mietin siksi että kun siel on niin vähän busseja, mut paljon asuntoja Keskustassa, onneks Tuuret sun muut on sanonu ihan suoraan mihin ei ainakaan kannata muuttaa.
1.taso "mä muutan sinne! miksi muutan, koska"
2.taso "minkälainen on asuton tarjonta"
3.taso "mitenkäs mun sosiaalinen verkko, entä kun tulee ryppyjä kaveruuteen"
4.taso "miten mun liikkuminen"

Jos löytyis kämppä ensin edes täältä Espoosta.. Omasta kodista unelmointi on niin ihanaaaa.

Kuvia sitten viikonloppuna :)

Walang komento: