Linggo, Oktubre 19, 2008

True Love, ihan kiva - yhtä totta kuin uv-fretit

En ollut eilen baareissa, mutta olimpa torstaina ja perjantaina. Sen tuloksena olin lauantaina suorastaan perseestä, pelottavaa et kykenen oikeasti irtautumaan ittestäni ja sitten todeta että -"hei niki olet päästäsi sekaisin."

Kun on kauan erossa parhaasta kaverista ja muutenkin kun sen läsnä olo on sähköistä, ei enään juttele niitä sekavia ja ihmettele kaikkea mitä löytää kadulta - niin mulle tulee semmosia kohtauksia jolloin mulla on taipumus sitten purkaa ja oksentaa niitä mun juttuja liukuhihnalta.
Mul on ikävä sitä. Mut se tietää että mulla ois vaan kiukku .. jos siis nähtäis.

Kaiken lisäks mulla on painanu kulttuuri jutut sikkenä niskaan. Turhauttavaa ja vaikeasti ymmärrettävää! Ei mulla oo koskana ollu tommosia! Ja sitten mulla on jopa ikävä filippiineille.
MÄ HALUAN MATKUSTELLA.
Siellä vois ottaa vaan lungisti ( tai niin lungisti ku saan ulkonäkö vinetykseltä, joka on 100% varmaa)
Oikeasti vihaan filippiinejä kun se on niin korruptoitunut maa ja kun siel on lapsi hyväkskäyttäviä nipoja.
Mutta se miten ne ihmiset on niin mukavia, kuinka mä olen siellä niin pitkä! Siel on lämmin, siel on bileeeeet.

Kalyeng liku-liko ang takbo ng isip ko sabi ng lolo may toyo ang utak ko sabi ng lola ay humanap ng iba may porma't mayaman T.L. wala naman panay kantiyaw ng mga utol ko
dehins ka daw bagay sa kagandahan ko
malabo na ba raw ang mata
At na-T.L.ako

MUTTA

koska blogspot on ihan eri livejournalista, ni pitää kertoo et oon ruvennu hengaileen semmosen Mossen kanssa. Koska se on muka salaisuus kaikki enempi jää journaliin :------------------DDD

Ens viikonloppuna altparty!!

Walang komento: